athen, grekland.


på vår väg upp för alla de tusentals trappsteg till acropolis

en mycket stor och fin grekisk teater

grekisk arkitektur

athenas tempel

athenas tempel

athen

athen

en söt liten fjäril följde med oss under vårt besök av acropolis

den lilla grekiska teatern

den stora grekiska teatern

efter acropolis och ett besök på museumet bredvid 
tog vi oss en fikastund under träden.

julia blev superglad

taket ovanför oss

riktigt grekiskt kaffe som inte riktigt var värt pengarna
(om jag minns rätt)

jag, som ännu inte nått så långt i utvecklingen att jag
förtär kaffe drack milkshake istället. mycket godare

amigos

marknad

maja tog sig en sväng om på flygplatsen

efter en rätt så stor tabbe fick vi spendera natten på athens
flygplats och därmed tror jag att vi totalt väntade i arton timmar
på flyget som skulle ta med oss hem till sverige igen.
men vi fick ett gott skratt i alla fall.


Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv ett hemligt meddelande här:

Bloggadress:

En öppen åsikt: