en helt och hållet fantastiskt underbar morgon.

vaknar vid lunch efter en natt ute, då man egentligen borde sovit gott i sängen hemma. känner efter och bestämmer mig för att röra mig mot badrummet och lätta på trycket. för vinglig för att böja mig ner och plocka upp någonting ifrån golvet att ta på mig och i tron om att ingen är hemma en måndags förmiddag öppnar jag dörren och går i riktning mot badrummet i underkläder. halvvägs ut i hallen ser jag rörelser innanför badrummsdörren och innan jag hinner vända mig om och gå tillbaka till mitt rum kommer en asiatisk man på 1,40cm ut med städredskap i händerna och ber om ursäkt med en väldigt osäker röst och stirrandes i golvet. han säger att jag får låna badrummet om jag vill. chockad och utskämd vänder jag på klacken och går raskt tillbaka till mitt rum, virar morgonrocken runt mig och går till toaletten på nedervåningen. sjuhelvetes vilken bra start på denna nya fantastiska vecka...


Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv ett hemligt meddelande här:

Bloggadress:

En öppen åsikt: