jobbsökande och nya bekantskaper.

vi söker jobb varje dag och snålar med de sista slantarna. lär känna nya människor och dricker öl som jag aldrig gjort förr. klockan fem ska jag infinna mig på en restaurang där jag lämnat in cv. de bad mig återkomma om en vecka gått utan svar och det har det nu gjort. på onsdag, tror jag att vi ska hem till tomas universitetskompis scott och äta middag och under den kommande helgen så blir det nog dans dans och dans. förhoppningsvis så ska också ben och dan, två musikstudenter, fixa en replokal någon dag i framtiden så att de får bevittna min musikaliska sida och bestämma om jag skulle passa i deras singer songwriter- /indieband. 
håller alla tummar å stortår jag har!


Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv ett hemligt meddelande här:

Bloggadress:

En öppen åsikt: