nyinflyttad.

i måndags flyttade vi in i vår alldeles egna lägenhet på second avenue i hove. fem minuter från tesco och femton minuter från churchill sq, centrala brighton. all packning ligger fortfarande i mina resväskor och än så länge sover vi på heltäckningsmattorna i våra egna rum, därav inga direkta bilder på hur vår bostad ser ut. imorgon ska jag införskaffa en klädhängare, en garderob och förhoppningsvis en säng då min rygg förtillfället bör förtidspensionera sig. men framåt går det! tillsvidare får ni stå ut med denna bild. min analoga diana och en bild från en fotoautomat som förmodligen var den allra bästa artonårspresenten jag fått som hänger på en liten krok ovanför min sovplats.
 


Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv ett hemligt meddelande här:

Bloggadress:

En öppen åsikt: