good afternoon brighton.

tidigt imorse begav vi oss tillsammans med min gamla barndomskompis till ett stall och gosade med de allra sötaste shettlandsponnyer, och de allra minsta hästar jag någonsin sett (!)
och nu befinner oss för tillfället på ett litet café i centrala brighton. äter lite varma mackor och dricker coca cola samtidigt som vi båda är extremt upptagna av den lokala nätverksuppkopplingen. vi har besökt två olika fastighetsmäklare och fått tag på två väldigt intressanta lägenheter som vi tänkte spana in imorgon och på fredag. båda med rimliga priser och centralt läge. den ena har tom tvättmaskin (!!!)
när vi ätit klart blir det nog en liten promenad längs strandpromenad innan vi åker hem och ska laga middag till mina gamla grannar som så snällt bjudit in oss i deras hem. känns lite konstigt att bo bredvid sitt gamla hus från när jag var fem år gammal och inte i det. 
wows! har nog inte riktigt fattat att vi har landat ännu.

Skrivet av: Caroline

Nej vad grymt det låter!!! Skönt att det gått så snabbt att hitta intressanta lägenheter, hoppas det går toppen i morgon!

2013-09-25 @ 17:05:47

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv ett hemligt meddelande här:

Bloggadress:

En öppen åsikt: